Är det mig eller folket det är fel på?

Fick mig ett litet skratt igår när jag läste Carro's blogg. "Antal kuddar i sängen: 3" För mig är detdär helt absurt, endast tre kuddar i sängen existerar inte i min hjärna. Jag hade bokstavligen dött.

Själv har jag nämligen: Två enkeltäcken, två ganska tunna kuddar, tre väldigt tjocka kuddar och en kudde från polen som är lika stor som två av de tjocka. Och ibland händer det att en bit av dubbeltäcket åker in under det.

Well, jag har aldrig påstått mig vara normal, men herregud, bara tre kuddar...?

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA, hur kan du sova med så många kuddar?! Jag hade fått ont i nacken. Jag sover faktiskt bara på två kuddar ovanpå varandra. Den tredje ligger där bara för skojskull. =P xD

2009-03-24 @ 16:00:29
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0