Det går inte så bra

Klockan är halv tre, jag ska upp halv 7 eftersom jag ska till skolan och fixa redovisningen och kolla på andras, not very fun. Mer än om Carro ska göra det, för då ska jag kolla på hur snygg hon är. (drucken? Nejdå)

Det går inte så bra med försöken att sova. Lillebror är min lilla snuttebror (hihi) och vi är vakna tillsammans. Jag vill fortsätta läsa Manga medan han kollar på Björn Gustafssons dvd. Ingen bra kombination, för jag skrattar, läser ingen manga, och ingen av oss sover.

Vi är söta tillsammans, lillebror och jag.

När Björn Gustafsson spelar Benjamnin är han är han så äckligt lik vår lärare Jan. Jag hoppas han är i skolan imorgon, jag ser SÅ mycket fram emot att få träffa min favoritlärare!

Full? Nepp, fortfarande inte, fastän jag önskar då det kommer fruktansvärt läskiga ljud uppifrån.....

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA!!! xD Vi ses snart din lilla galning. =P



Och btw, Jan banan får inte va i skolan idag, för jag vill inte ha arl. Så kan vi gå och fika istället. Mycket bättre idé. =P

2009-03-02 @ 08:37:06
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: ankan

omg...vill inte veta vilka som gjorde dom ljuden...

2009-03-04 @ 17:44:37
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0