EMOFISK

Dagen blev faktiskt inte alls så tråkig som jag trodde när jag vaknade imorse.

Mitt hår ser himla roligt ut atm, men det kan jag leva med. haha! Well, jag har fortsatt på det, (Känner mig lite som lie, smart och sexy) senare blev det en tur till konsum i det überhärliga vädret! Efter det drog Elin med mig till Lögen där vi glodde på Marley and me ( som inte alls var bra faktiskt ) Sen behövde elin hem och skita, och nu sitter jag här, i min älsklings lilla lägenhet med mat i knät och lanar med min lillebror som sitter brevid (<3)

en helt okej fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: lie

hihi hur känns det att vara som jag för en stund?

2009-03-28 @ 10:56:45
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0