Glöm förfan inte...

.. Att man ska behandla folk så som man själv vill bli behandlad. Du har fan INGENTING att gnälla över, för synden straffar sig själv.

Idag är det en kanondag! Vaknade klockan 9, steg upp, bakade scones (kan väl säga att jag har fått ett beroende) och tog mig sedan en promenad på hela 3 timmar! Och precis som igår känner jag mig bara happyhappyhappy! Dessutom ska jag om en liten stund till älskling, happyhappyhappy.

Jag känner mig ännu mer på topp, för jag har insett att jag börjat få ett litet mönster i min lilla tillvaro nu. Går upp tidigt, äter frukost och äter regelbundet under dagen, tar mig långa promenader varje dag. Det får en verkligen att må toppen! Och, jag tänker inte på vad andra ska tänka och tycka, utan jag gör faktiskt vad som behagar mig.

Alla dagar borde vara som en karatefylla, glad och full av skratt! Bort med alla jävla tråkigheter, sånt orkar man inte med! Man ska bara vara happyhappyhappy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt och höra att du är happy vännen! :D

2009-03-19 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0