Gud skapade människan för att den skulle ha sex med banansmak!

Kvällens höjdpunkt var lätt när Lie skulle hälla upp vin i glaset, och i sin förtjusande oförstånd glömde ta av korken först. Där kom nämligen inget vin när den satt på. Men det fattar väl vem som helst.

För övrigt har jag haft en rolig kväll, mycket skratt och en del alkohol.

Jag har en bra skum konversation med Laura på msn (som jag för övrigt undrar när jag fått tillbaka i kontaktlistan? :P), jag önskade också en offline Forsman grattis på födelsedagen, men nu när jag gjort det är jag inte ens säker på att det var idag?  Och det har hänt en del saker under kvällen. Well, jag har haft roligt som tusan.

Alkoholen är bra. så är det bara. Jag är antaligen några hjärnceller fattigare, men det ät ett helt okej pris.

Konstigt att jag skriver så bra. Eller så är det bara jag som tycker det, och när jag läser det imorgon så är här 100 stavfel. wellwell, nu ska jag dra till Hannes och göra nånting där istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0