I brist på annat



i brist på annat att göra idag har jag läst klart hela Inuyasha. Dvs 56 böcker, 560 kapitel, ca 10 000 sidor. (dock inte bara idag för er som är  trögtänkta) Well, vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om den. Ganska söt faktiskt. Funderar på om jag ska ta mig tid att kolla på filmerna också eller om jag ska skita i det...

... Nåväl. Nu ska jag fortsätta på Naruto så jag kommer ikapp Shippuuden igen (kollar om serien för andra gången) Den serien kan jag åtminstone säga att den är bra!! Däremot är det lite fjuttigt att Naruto springer omkring i värsta scoutdräkten, men det hör ju till.

Ett fruktansvärt tråkigt inlägg egentligen, som ingen ändå kommer kommentera. Kan bero på att ingen av mina kompisar delar samma intresse för manga och anime som jag, och ingen kommer säkert veta ett fjutt om vad jag egentligen snackar om.  Men det är jag van vid! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0