I don't want to live in a dream one more day



Bara för att Selma är så söt och att vi får tillbaka henne när jag och hannes skaffar en större lägenhet.

Jag hade mycket att göra idag, men känns som om jag inte fick gjort det allra viktigaste. Där är så många tankar som ligger och gnager och irriterar, och jag kan inte koncentrera mig på speciellt mycket.

Istället började jag städa rummet, med dammtorkning och allt (händer inte speciellt ofta det heller) Pappa fixade kabel mellan datorn och stereoanläggningen, så musiken är på max och jag kan sjunga hur mycket och högt jag vill utan att någon faktiskt hör mig, inte ens jag själv. Jag har fått inkopplat x-boxet, så senare blir det att spela lite nintendospel. Annars händer det nog inget speciellt ikväll. Jag ska sakna Hannes. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0