I've been waiting for the sun



Hur kan man låta bli att bara älska min underbara kise som har invaderat min säng och somnat med huvudet på min bok? Han är tredje mannen i mitt liv. ;)

Idag känner jag mig bara lycklig! Den känslan har tagit över helt, och jag är bara gladgladglad hela tiden! Och det fina vädret och den underbara solen har definitivt inte gjort saken sämre!

Tyvärr kommer jag inte få träffa Hannes idag :( MEN, imorgon! Och imorgon, då ska jag packa mina saker för att på fredag drar vi till Åhus och Hampe & Len! Vi får hoppas att det också blir fint väder så jag kan ta min kamera med och hitta lite ny inspiration vid det underbara havet!

Jag vill bara ha solskensolskensolsken! Och jag älskar mitt glada humör!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad söt katt!

2009-03-19 @ 16:55:14
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0