Nostalgi



Nu har jag tagit bort min bdb helt och hållet. Orka ha den när jag ändå inte använder den.  Däremot hittade jag bland annat denna bilden, som Timmy skickade till mig för typ två år sen :P Med det följer en rad ganska roliga minnen, bland annat från affären. Men det var lääääääängesen.  Det var läääääängesen jag hade alla mina vattenkorvar som Rasmus för övrigt runkade sönder. Och ödlorna jag köpte, ja den ena gick sönder redan i affären, då stackars timmy fick utstå mitt övertrötta jag. Den andra ödlan, ja den försvann...
Jag skulle kunna skriva hundratals saker, men det är ändå ingen som orkar läsa det. Men jag är åtminstone glad att jag kan se tillbaka på vissa tillfällen med ett skratt. Det var absolut en leksaksaffär där man hade kul!

Minnen jag absolut måste komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0