Ouppmärksamhet leder visst till döden

Det har absolut inte hänt någonting idag, mer än mina klantiga bravader.

Jag klämde fingrarna i dörren på mig själv (egentligen hur fan lyckas man?) Och jag brände mig på min läslampa (där fick jag för att jag skrattade när någon annan gjorde det...) Under middagen, utan att jag märkt det, tappade jag sallad i knät, så när jag reste mig för att gå trillade det ner en halv salladsskål på bordet, plus att jag blev irriterad och råkade välta ut ett mjölkpaket. SEN, snubblade jag på nedersta trappsteget och trodde att nu dör jag, jag bryter nacken mot soffan, men jag trillade inte ens. Hepp.

Trots att dagen varit så otursdrabbad har den varit bra. Nu har jag mest blivit nyfiken på hur det känns att bli knivhuggen eller strypt. Och jag vill döda en get.

Kommentarer
Postat av: lie

what goes around comes around! hur känns det att bli bränd av en lampa? :D

2009-03-23 @ 19:27:03
URL: http://cuteretardation.blogg.se/
Postat av: Perre

Såg ditt inlägg av en händelse och blev nyfiken. Varför vill du döda en get? Hur skulle du bära dig åt då?

2011-06-24 @ 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0