Sexuellt frustrerade pensionärer


Precis som alla andra laddade jag ner picasa 3 för jag orkade inte sitta i ps och fixa, så bilderna från igår blev inte bättre än såhär.

Tänkte resumera gårdagen då.

Började med förfest hos Lian där det blev tårta (hennes mormor ska ha credit för att den var så god) och sen blev det ölspelet och folk trillade in hela tiden tyckte jag.
Det var dessutom inte meningen att jag skulle med till ystad, men det slutade med att jag följde med ändå. Drog till Donna gina där jag uppenbarligen söp bort min halsduk (förra festen var det ju mössan) och sen skulle vi till bar a bar, men det visade sig att dansgolvet hade stäng eftersom Öja hade öppet. Dessutom skulle de stänga klockan ett, vilket bara visar vilken dålig standard där är.
Blev istället att jag, lögen, fanny och sandra drog till max där jag och fanny handlade en maxbox för 19kr styck. Sen tog jag och lögen bussen hem halv ett, och väl i Sjöbo var ballen snäll och körde mig hem i sin lilla volvo. Det blev en hel del skratt och roliga bilder! Det var mycket som blev sagt och gjort!

I had a fun time girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0