tårtatårtatårta <3

Idag fyller pappa hela 48 år (gamla gubbe) och jag gillar det inte alls faktiskt. Jag vill inte att han ska bli äldre, bläbläblä!...

... MEN! Det finns en positiv sak med det ändå, och det är tårtan som står i kylskåpet. Ren lycka alltså <3

Well, i brist på annat ska jag nog glo på bride wars senare, hört att den ska vara rolig, så får la ta och se. Och jag funderar på om jag ska klippa lugg eller ikke lugg? Jag needar hjälp på det området faktiskt. Och kanske har jag kommit på hur jag ska färga mitt hår också. Fyndigt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hörde på radion imorse att han fyllde år. Mc Arvid fylla år sa de. Så grattis till honom. 48år är ingenting ska du veta. Ung pappa du har faktiskt. =P



Hm, är inte helt säker på hur du har håret nu men jag tror nu att du skulle passa i lugg. =D

2009-03-25 @ 16:13:27
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Aha okej. Klipp den nu och låt den växa sen. =P

2009-03-25 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0