There is no need for conversation

Om ca 15 minuter blir det nybakta scones till frukost. Det är faktiskt skönt att gå upp tidigt och göra saker, tex baka en sjukt härlig frulle!
Dagen kommer bestå av pluggande till MDK provet som jag har imorgon.

Jag blir så arg på vissa människor att det är helt jävla insane! Jävla fanfanfanfanfan! Jag vill bara ta mitt pick och pack och dra till stockholm, för det är där jag behövs just nu. Träffa barnen, komma bort från det skånska klimatet ett tag, kanske för två veckor eller så. Well, jag hoppas!


Kommentarer
Postat av: Iva

Snygg blogg! :D

Kolla gärna in min: iiva.blogg.se ;)

2009-03-16 @ 15:39:51
URL: http://iiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0