You take my soul away

Ingen är lyckligare än jag att snön smält bort igen. Kom just hem efter en promenad på två timmar i det überhärliga vädret! Tror jag ska göra det till en vana att ta en morgonpromenad varje dag!

Och humöret är ännu mer på topp då jag klickat hem lite nice stuffs från internet, och ännu gladare blir man av att spamlyssna på Kiss's Crazy nights.

... Behöver baske mig åka in till malmö i nästa vecka också, får la se om jag pallar ragga upp någon. (eftersom alla går i skolan så vet jag ändå vad svaret kommer bli). Jag har aldrig övervägt att åka in själv, men det måste ju verkligen suga. wellwell,

Såg dessutom Revolutionary road igår, och jag kommer antagligen inte se den igen.

JAG BORDE DÖDA EN GETJÄVEL. Bara för att det är något alla borde göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0