Home sweet home!

Borta bra men hemma bäst, så sant som det är sagt!

Nu har jag varit hemma i en timme, sitter och värmer mig med varm choklad och käkar äggmacka <3
Har i princip varit i Malmö sen förra lördagen, var hemma om och sov en natt dock, från mån-tis. Sen bar det av igen, för att tillbringa veckan hos T&L. Och i fredags var det halloweenfest. Sen spenderades resten av helgen i Dannäääs lägenhet, lika trevligt och mysigt som det alltid är! Och eftersom jag "missade", hur man nu vill se det, bussen igår blev det att jag stannade tills idag, och har varit vaken sen halv 6. Så nu har jag bara god lust att gå och lägga mig och skita i skolan, men duktig som jag är ska jag orka med ändå! Men det hade ändå varit fint att bara ha legat kvar i sängen imorse..
Sen så ska jag sova hos Wänkiibänki inatt. Jag har nästan glömt känslan av min egen säng..

Och denna fruktansvärda väntan igen..

Kommentarer
Postat av: wänkii

Så otroligt glad att du kommer hit ikväll <3

2009-11-02 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0