You will hate yourself in the end

Sjukismys hemma i sängen, snart blir det dusch och sen vidare till min lilla tjuckis-frisör!

Angående detta jäkla vaccin som alla hela tiden snackar om. Har haft värsta jävla bråket med morsan om det, för jag vägrar helt enkelt att ta det. Jag är ju trots allt tillräckligt gammal för att bestämma själv om jag ska ta den jävla sprutan eller inte!
Och igår, när jag satt på stadsbussen i malmö, på väg hem, ja då är där ju en tjej som svimmar för att hon precis tagit sprutan, och bussen får stanna och ambulans tillkallas och allting. Känns ju väldigt bra! Knappast!

Denna gången är det INTE mitt fel.
Denna gången var det ditt.
Jag sa ingenting,
du skrek.
Du lyckades förstöra allting,
men samtidigt förbättra det.
Tack, men adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0