Frozen deep inside, I want you here..

Idag har det blivit att jag har gjort lite läxa (är snart klar med en), och jag har ändrat om lite på rummet och sådär. Så nu sitter jag här och ska avsluta min näst sista uppgift i Text B, med tända ljus och varm choklad. (Vad är väl bättre än varm choklad kalla dagar?!)
Är dessutom väldigt uppåt idag, för jag har bara en uppgift kvar i historia A, och ett prov i samhällskunskap, sen är jag färdig med kurserna FÖR GOTT! Lovely!

Och syndundersökningen igår då? Ja det kunde ju gått bättre om man säger så. om ca en vecka ska jag få ett par lånaglasögon, och visar det sig att mina problem försvinner, ja då ska jag ha glasögon permanent. MEN KUL DÅ! Nej inte alls.. Och dedär fula låneglasögonen ska jag ha på mig hela tiden, folk kommer skratta åt mig...

MEN! håll humöret uppe, jag längtar trots allt till fredag...!

P.S. Imorgon ska jag också leka med bölden ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0