I don't want to be alone

Feels like im torn apart,
And I cannot bleed.

Välkommen tillbaka, nu är jag inne i värsta musikperioden igen. Luv it! Något jag däremot inte gillar är dendär dova huvudvärken jag har som inte vill gå över :@ Nåväl!
Musik = tänkande. Tänkande = både bra och dåligt! Jag kan inte sova än, så slänger in lite tänk i bloggen! Just nu har jag en såndär  "jag-är-uppriktigt-glad-att-jag-har-Böldie"-känsla. Känslan av att ha en vän som kan förstå, som kan tänka snäppet längre än näsan räcker. Någon som ändå bryr sig om att göra någon annan glad, som helt enkelt förstår så bra, och som gjorde mig så glad i måndags genom att bara vara så jävla förstående. Magiskt. Verkligen magiskt. Inga kassa fördomar, eller lägga-näsan-i-blöt-för-att-kunna-snacka-skit-om-det-senare, utan hon är bara helt jävla magisk!

Annars då? Jofan, allting känns så bra nu. Jag bryr mig om saker jag inte brytt mig om på flera år, jag tycker allting är så mycket roligare, och jag har massa ryckningar i en muskel i höger ben som inte vill ge med sig, but it feels great ;D

All I can think about is your smile,
and how it makes me go insane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0