I'll be right here waiting for you

Dags att börja på läxan snart kanske? Njää, väntar hellre på att Annika ska komma och hjälpa till. (orka gör det själv.. icke!)

Jag vill dessutom bara spy på skolan imorgon, jag hatar den, vill aldrig mer se den. Lite överdrift, men jag vill verkligen inte alls dit imorgon. Jag vill bara göra roliga saker. MEN, jag ska ju trots allt äta potatisKULOR!! till middag, och jag har ju inte alls varit sugen på det nu i nästan en och en halv månad. hoho!

Annars då? Blev ju shopping i fredags,och vad inhandlades? Jo, en BH x 2 för de intresserade och en cheeseburgare på McDonalds. Luv it!
Och annars är allting jävligt bra idag, även om det är lite trist och grått, och jag sitter ensam på rummet i en kall säng. Men det är absolut helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0