You stole my life, please tell me why

Jaha, då var man hemma igen då! Lika tråkigt som vanligt att gå in på rummet, upptäcka att min stol inte är där den ska vara, att där är kallt och jag är helt ensam, igen.
Men helgen har ju varit, precis som vanligt, fruktansvärt trevlig! Först blev det lite stim&ståhej i 4D (jag har väl rätt..? ^o) ) torsdag-fredag, medan jag på fredagen drog upp till Kiseeeen, och återigen drog till 4D igår, för att verkligen få känna på hur trött man blir av att skratta! Efter att ha skrattat åt Fredde så länge blir man inget annat än död...

Nu är jag hemma, efter en himla mysig resa hem. Och jag ser redan fram emot nästa helg! Ibland ska man fan få unna sig saker man inte brukar minsann!

Annars då? Jo, optikern imorgon, hur kul är det? Jag kommer säkert få glasögon och se ut som en jävla tönt eller något. Det kommer bli värsta hemska beskedet, typ som "du har blablabla, du kommer dö inom en snar framtid". JA MEN KUL DÅ!

Jag är så förlorad.
Helt borta.
Jag drunknar.
Jag dör.
Jag är så borta.
Helt förlorad.

Kommentarer
Postat av: Laura

Du är ju knäpp! du kan ju inte jämföra att få ett dödsbesked med att få glasögon.

2009-10-20 @ 13:13:03
URL: http://tossavanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0