You're the answer on you own pathetic question

Woho, mitt internet fungerar igen. Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och ska alldeles strax börja på min hemtenta, som för övrigt är bland det tråkigaste jag varit med om... Men, tänk positivt, imorgon drar jag till malmö och då blir det shopping med Wänkiibäng ;D Det är bara det att tiden går så jävla långsamt..
Snart fyller dessutom lillebror år, måste hitta en rolig present till honom då också. Mähä!

Kan dessutom störa mig som fan på vissa grejer, med all rätt också kan jag säga! Istället för att lägga problemen på andra är det kanske dags att rannsaka sig själv, och märka att det är där problemet sitter?

Bild från gårdagens fotodag.

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

fin bild :)

2009-10-01 @ 23:48:18
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0