Between pleasure and pain

Varför går helgen så fort?

Laura sov ju här i fredags, och det blev soppa och efterrätt, satt verkligen som en smäck! Sen drog hon, och i brist på annat blev det storstädning av rummet, vilket faktiskt behövdes. Nåväl! Sen fick jag besök igen, som stannade till idag, och det blev först en promenad, sen blev det smörgåstårta och födelsedagsfirande hos Laura. Och så blev det en drink på det väldigt överbefolkade gondolen här i sjöbo.
Och nu sitter jag här och kollar på den sjukt dåliga filmen som går på 4:an. Hade ju dock förväntat mig lite mer av filmen om man säger så... menmen!

Imorgon är det skola, och sen får jag se om nåt annat vettigt händer efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0