When leaves have fallen and skies turned to grey, the night keeps on closing in on the day

Nu klagar folk på att jag inte bloggar längre, nåväl! Drar veckan snabbt.

Idag: Skola, idrott, prov, samtal med mentor. Idrott gick ganska kasst, jag är så svag.... Prov gick käpprätt åt helvete, samtal med mentor gick kanon, man blir sådär glad av att träffa henne!
Imorgon: Resa in till malmö med övernattning och sådär.
Onsdag: Leka lite med Tommy&Laura och göra liver surt för dem (<3) innan jag åker hem.
Torsdag: Under uppbyggnad!
Fredag: Malmöebesök och soppa och efterätt!
Lördag: Vet faktiskt inte.. ?
Söndag: Laura fyller 20, så ska hem till henne och äta mig tjuck på smörgåstårta! :D

Nöjd Laura, eller ska jag tillägga något?

Kommentarer
Postat av: MLI

Ja, då va de väl tur att han nös och inte nått annat. hahaha..

2009-09-14 @ 19:22:54
URL: http://emelie55.webblogg.se/
Postat av: Laura

Jadå ! :)



Men det låter konstigt med "Malmöbesök". Låter ju som att du ska till Malmö, men skitsamma, jag vet ju :P

2009-09-14 @ 19:24:29
URL: http://tossavanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0